למי שאינו מכיר את סדרת משחקי Anno , מדובר בסדרת המשחקים הוותיקה שקיימת כבר 20 שנה. כל משחק בסדרה מתקיים בתקופת שונה, כאשר מתוך שישה משחקים ארבעה מתקיימים בעבר ואילו שניים בעתיד הקרוב והרחוק. המשחקים המתקיימים בעבר אינם מדויקים היסטורית אך עוקבים אחרי קוים מנחים של אותה תקופה ואילו משחקים שמתקיימים בעתיד הם כמובן פרי דמיונם של המפתחים. כל משחק בסדרה מתרכז בניהול עיר חיה ותוססת מרגע הקמתה ועד מיצוי הפוטנציאל שלה. על השחקן לנהל את המשאבים של העיר, את פיתוח ובינוי העיר, יצירת חיי חברה תוססים עבור התושבים ואפילו להתעסק בפוליטיקה. עם כל כך הרבה אחריות כדאי שתנסו לגרום לתושבים להיות שמחים, אחרת תסתכנו בהפגנות ושביתות שיפגעו בתזרים המזומנים שלכם.

כשנפגשנו עם החברה של Ubisoft בתערוכת Gamescom הם ציינו בפנינו שהמפתחת העיקרית, הלא היא Blue Byte רצתה לחזור למקורות הסדרה, כלומר לתקופת עבר אך רצו גם לשלב התקדמות טכנולוגית ולכן הם בחרו בתקופת המהפכה התעשייתית. שנת 1800 שמאופיינת במנועי קיטור ומפעלים רבים והעובדה שבתקופה זו דגלו גם באימפריאליזם הייתה מעולה עבורם, ואפשרה להם להחזיר גם את מרכיב הדיפלומטיה שהיה חסר בשני הכותרים האחרונים. אם כבר מחזירים רכיבים ממשחקי עבר, רכיב הדיפלומטיה לא יהיה שלם ללא מולטיפלייר איכותי.

ל-Anno 1800 אין עדיין תאריך יציאה מדויק וכרגע מוגדר שחרורו בחורף 2018 למחשב האישי. עד אז אנחנו מזמינים אתכם לבקר באתר www.anno-union.com ולהשפיע אל א אופי המשחק, דמויותיו ועלילתו באמצעות מילוי סקרים שונים ודיוני פורום שנוסדו על ידי המפתחים.

ההכרזות הגדולות של Blizzcon 2017

אחרי אירועי שבוע המשחקים בפריז, הגיע תורה של Blizzard לחשוף שיניים ב-Blizzcon כנס המוקדש כולו לכותרי החברה.